måndag 12 september 2011

Hej igen!

Igår var det söndag och vi drev bara runt i närområdet, vilket inte är så tokigt eftersom vi bor centralt.
Först bar det av till den stora shoppinggatan där man kan åka spårvagn från den ena änden till den andra. Nu gäller det bara att ta reda på var jag köper biljetterna?!

Shoppingen är det inget fel på. Själv shoppade jag bara ett litet set för att snygga till gästtoan.

Gubben shoppade sin första kebab.

På eftermiddagen blev det kaffe på torget i närheten. Det är inte så tokigt att sitta i värmen och titta på folk.
Och ja, nu är det måndagmorgon och jag sitter här vid vårt enda bord. Har skyndat på under morgonen för snart ska jag skypa med Elin. :)
Jag har handlat och tvättmaskinen går för fullt. Gardinerna vi köpte på IKEA krymper och behöver tvättas innan jag lägger upp dom. Vårt sovrum är färdigt och idag ska jag ta mej an det gästrum vi ska inreda först. Det är nämligen bara drygt två veckor till det första besöket dyker upp. :)
Någon gång på eftermiddagen dyker TV:n och alla paket från IKEA upp. Sen blir det skruva av.
Nu ringer det här!! :))))
Ha det gott alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar