tisdag 28 september 2010

Tisdag i Bangladesh


Nu har jag börjat återhämta mej och smält alla intryck från helgens upplevelser. Jag har till och med kommit i gång med mina morgonpromenader igen. Det är ju konstigt att det ska vara så svårt att hålla igång träningen när jag vet hur bra jag mår när jag rör på mej, dock i lagom dos ska sägas.
Annars går dagarna i sin vanliga lunk. Igår kväll var det middag på klubben tillsammans med några gäster till Jerry. Det var trevligt! Samtidigt som vi åt slängde vi ett öga på Jerry som spelade tennis. Den årliga tennisturneringen mellan klubbarna har nämligen dragit igång. Just nu har Jerrys lag två förluster i bagaget, men turneringen har bara börjat så än finns det hopp.
Idag har jag varit till klubben för att plocka upp lite böcker i bibblan. Jag blev så himla sugen på spa, så det blev pedikyr och manikyr innan jag åkte hem för lunch. Det är så skönt att sitta och halvsova när dom pysslar om en.
Kanske får det bli en helkroppsmassage på torsdag. Och nu, nu tror jag att jag ska sova middag!!

Ha det gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar