onsdag 15 september 2010

Städning....eller?

Efter en vecka i vila på Bali drabbades jag av stora städnojjan igår. Lägenheten ser inte så kul ut när vi varit utan hjälp och för att underlätta lite inför Shobuls återkomst på måndag tänkte jag städa av lite. Igår blev det sovrummen och idag tog jag itu med köket.
Helt plötsligt upptäckte jag att jag var alldeles blå på ena armen. Vad är detta? Jag gjorde rent mej efter stor möda och satte igång igen. Efter en stund var armen blå igen plus skåpdörrar och lite andra saker. Det tog mej lite tid att räkna ut vad som egentligen hände, dessutom om och om igen.
Jo.....städmedlet är så starkt att dt har löst upp färgen i mina byxor så dom färgade av sej både här och där. Ni skulle se mitt ben! Och mitt blåprickiga kök, ska vi inte tala om. FANTASTIK!!!

Kanske ska jag skicka innehållet på analys, till försvarets testanläggning för kemiska stridsmedel!????
Smurf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar