onsdag 22 september 2010

Onsdagkväll i Dhaka!

Kan börja med att meddela att nu har Jerry också fått feber. Planen var att han skulle jobba imorgon, men, men......det gick sådär. Jag blir inte klok på det här. Och jag tycker så synd om dom!!
Här kommer lite utlovade bilder från min promenad. Jag tog rikshaw både till utgångspunkten och sen hem igen. Roligt att vidga sina vyer lite.
Gammalt möter nytt!!

Bredvid en tankbil känner jag mej inte riktigt trygg!! I varje fall inte i Dhaka

Popcornförsäljare mitt i trafiken.

Det bästa med att ta sej utanför Gulshan är att alla vill vara med på bild. Dom här tjejerna sopsorterade tillsammans med sina mammor vid en av flera väldigt illaluktande sopstationer som jag passerade.

Mycket händer omkring mej när jag promenerar i Dhaka. Det räcker med ett par timmar så är jag helt slut.

Ibland fick jag gå på vägen efter ett hopp över diverse hinder.

Det luktar inte mumma överallt!!

På väg hem, rätt slut i huvudet. Och avgasförgiftad!

Många bilder blev det....men det gick så ovanligt fort att ladda ner dom! Kanske är det mina promenader i Dhaka som gjort mej immun mot det mesta!??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar