onsdag 14 oktober 2009

Nu var det länge sen jag gjorde ett inlägg. Även fast man inget gör går dagarna fort som attan.
Vi har varit runt och kollat lite möbler, men hittar inget vi vill ha. Jag har bestämt att vi ska ta hit snickaren istället och med hjälp av honom designa ett skoskåp, lite hyllor och andra grejer vi "behöver". Sen får man vänta en vecka eller så, så kommer allt hemlevererat. Helst skulle jag vilja att snickar´n kom nu, men Jerry kom från Sverige igår kväll och behöver nog vila några dagar innan han orkar lyssna på sin inrednings tokiga frus alla knäppa ideér.
Vi har varit rätt mycket på klubben också, solat, badat och umgåtts med folk. Ikväll ska vi dit och kolla tennis. På Jerrys lag faktiskt. Jerry däremot ska till svenska ambassaden på någon information ihop med andra företagare.
Imorgon ska vi bjuda Jerrys "gubbgäng" på potatisplättar, och på fredag kommer Malin och hennes kompis från Sverige på en fördrink innan vi åker ut och äter. Jag tror aldrig jag känt så mycket folk förut i mitt liv. Det är en fantastisk grej, att alla håller ihop, hjälper varandra och hittar på diverse bus för att förgylla den annars rätt tråkiga tillvaron i Dhaka.

2 kommentarer:

  1. JA det var på tiden med ett inlägg så vi vet att ni lever och mår gott....det verkar inte gå någon större nöd på er;-)
    Många kramar fru W

    SvaraRadera
  2. Det kan jag säga att det gör det inte. Idag ska vi och fylla på i "skafferiet" också, så det blir bara bättre o bättre.
    Kram Cissi

    SvaraRadera