fredag 30 oktober 2009

Hemma från festen!! Jag har mött en hel del skrämmande saker, jag vet inte om Fidel Castro eller Hitler var värst. För latinamerikaner är det nog den förstnämnda och för oss europeér är det nog Hitler.
För mej just nu är det nog att Elin farit vidare till Radison med ett helt gäng tjejer, inte helt nyktra kan jag säga. Jättekul för henne men för hönsmamma Cissi är det ungefär lika läskigt som Fidel Castro.....minst. Ja tänker mycket på henne och Hanna hemma i Sverige. Ungar är det bästa man har. När det gäller Elin så litar jag nu på henne och på ett helt gäng trevliga tjejer...att dom tar vår dotter säkert hem och att dom har skitkul ikväll, särskilt Malin.
Själv ska jag krypa i säng och försöka somna, gärna innan Elin kommer hem!
Jag ska också ta mej tid och fundera på varför halva överdelen på min "nytt inlägg" sida på blogger har försvunnit....tror det har att göra med att jag inte kan lägga ut några kort. Jag har så mycket fina kort att visa er, så just nu gör det mej vansinnigt frusterad. Gör allt jag kan för att lösa problemet...och det är inte mycket för en "dataidiot" som mej. Imorgon får jag nog krypa till korset och be Jerry om hjälp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar