torsdag 1 oktober 2009

Denna dag ett liv, som farbror Melker sa. Vi har tagit det lugnt..På förmiddagen var vi på klubben. Jag simmade och Elin tog pedikyr i "spat". När vi käkat lunch blev det bråttom hem. Nu äter Elin både Bangla pencillin och dimor, importerat från Sverige, och inget verkar hjälpa. Det kommer nog att sluta hos alla expats (utlandsarbetares) bajsdoktor. Det är säkert! Han lever på att kolla bajs och ge en alla möjliga piller för att bota. Där har jag aldrig varit än så länge, men nu är det nära att Elin hamnar där.
På eftermiddagen har vi shoppat lite till Elins rum, och sen har vi tagit 12 st passfoton på henne. Här behövs det kort till allt, bl a till medlemskortet på Nordic club.
Nu är det dock läggdags efter en buffé med vin på klubben. Jerry åker härifrån redan klockan 7.20 imorgonbitti, och jag ska också upp för att säga hejdå. Vi får se, om jag kommer att klara mej själv i Dhaka.
Halloj Marie förresten, går det fortfarande att beställa jultidningar av Jenny. ( Mailen strular i vanlig ordning). Om det inte är försent, kommer jag att bli den bästa köparen i år igen.....!
För att referera till mitt förra inlägg, så blev det faktiskt träning igår...först steppmaskin och sedan poweryoga........yes, vad jag är duktig!!!!:)

2 kommentarer:

  1. Hej bästa hjärtat :-)
    Klart det går att beställa fortfarande vi väntar på dig :-)
    Ha det nu så jättebra och ta hand om dig och dottern nu när bossen är i svedala
    Och börja förguds skull facebooka så vi kan träffas lite i sybervärlden ;-)
    Kram marie w

    SvaraRadera
  2. Halloj, nu när jag har rätt address till dej kan du lägga till mej på msn igen. Vi ses där!!
    Beställningen är skickad via mail.
    Vi syns! Ha det gott i höstrusket eller vintersnön, eller vad det nu blir av ovädret där hemma.
    Kram Cissi

    SvaraRadera