måndag 30 januari 2012

Vapenvila

Alldeles nyss for gubben mot Litauen. Det snöar så mycket här i Istanbul att hans plan är försenat, vilket får till följd att han missar anknytningen i Riga. Inte kul alls!
Själv följer jag mailkonversationen om styrelsemötet ikväll. Snön ställer till stora problem här och än kan jag nog inte vara helt säker på att mötet blir av. Det jag vet är att jag ska dela taxi med en annan mötesdeltagare som bor precis här.Och det känns bra!! :)
Och så åter till ämnet backgammon. Vem som vann är vi nog faktiskt inte helt överens om. Frågar ni mej är det defentivt jag och frågar man gubben är det nog han.
Det får vi fortsätta tvista om i helgen tillsammans med diverse regler, som vi fortfarande inte är överens om.
Det som är helt klart är att man får putta ut varandras spelpjäser. Och det är så roligt så!! Så länge det är jag som puttas i varje fall! ;)

Kram!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar