fredag 6 januari 2012

Trettondagen 2012

Ja, inte blev det mycket hockey för min del inte. "Nattugglan" somnade redan vid halv tolv och var helt omöjlig att väcka vid två-tiden. Att det gick bra för kronorna har jag inte kunnat missa idag och tänk vad pigg jag var om man jämför med resten av familjen.
När alla väl vaknat har vi hunnit massor. Till lunch levererade storsyster McDonalds samtidigt som hon stannade och åt med oss. Sen dök svärfar och svärmor upp lagom till eftermiddagskaffet för att säga hejdå.
Sen blev det en snabbtur till mor och far för att ge lite dataråd.
Efter det blev dt en cykeltur till närmsta ICA-butik för att handla det sista som ska med till Istanbul på söndag. Jag tog med mej en massa återvinning på cykeln. Elin tyckte jag såg ut som en "baglady" och det gjorde jag nog. På vägen lyckades jag nämligen nästan skrämma ihjäl en hund, som väl aldrig sett nån anskrämligare, skramligare hög med bråte nånsin i hela sitt liv.
Nu är allt lugnt i huset. Några glas vin och en skön kväll framför tv:n väntar.
Ha det bra ni med!! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar