onsdag 1 december 2010

Godmorgon från en jetlaggad virrpanna!

Jag ligger fem timmar före Sverige. Jag vaknar första gången tre på natten pigg som en mört. Men kanske är det på väg att vända?! Igår orkade jag vara vaken ända till 20 i nio!! :) Och sov gjorde jag till 20 över fem i morse.
Idag ska jag ta lite hjälp att hålla mej vaken. Jag ska låna bilen av Hanna och Patrik. Först blir det en lunch på stan med Marie. Ska bli väldigt trevligt att ses för det är länge sen...fyra månader tror jag det blir.
Och sen ikväll blir det en tur ut på landet för att hälsa på svärmor och svärfar. Ska bli skoj att ses, men lite nervös är jag. Inte för att träffa svärmor, om det nu var nån som trodde det, utan för att köra bil i mörkret på hala vägar.
Just nu vet jag inte ens vilken sida av vägen jag ska köra på. Så länge jag har möte brukar det ge sej själv, men jösses när jag är själv på vägen...höger eller vänster, höger eller vänster?!? Hoppas verkligen att någon kommer att spåra åt mej i första rondellen!!
Idag ska jag dessutom komma ihåg att köpa jäst, så det kan bli saffransbullar imorgon istället!
Nu ska fru Virrpanna snart ut i trafiken.....SE UPP DÄRUTE!!!!!

2 kommentarer:

  1. Ojojo!!!!!Undra om du kommit ut till svärisarna hel...och att du även kommer hem hel och på rätt sida......;-)
    Tack för en mysig lunch,nu väntar en VIN dag inom kort eller hur????!!!!!
    Kramizar fru W

    SvaraRadera
  2. Absolut får det bli en vin dag! Vi får börja tidigt för vid nio somnar jag!!
    Kram och tack själv för en trevlig lunchträff :)

    SvaraRadera