torsdag 9 december 2010

Torsdagen 9 december

Ännu en dag till historien. Förmiddagen tillbringades i TV soffan ihop med en av alla mina samlingar, säg det jag inte samlat på. Just det här är en vykortssamling där dom flesta korten är från 70-och 80-talet. Rätt skoj faktiskt! Några av dom fick mej verkligen att längta efter bastun som visst aldrig blir klar. Rörmokaren var här igår och gjorde det sista medan den förbenade elektrikern fortfarande lyser med sin frånvaro. Imorgon är det dags för madame att ilskna till!!!

Hade inte varit så dumt att elda på i bastun efter min långpromenad på eftermiddagen. Jag tog en tur till mitt gamla jobb nämligen, knappt 4 km och lika långt hem. Det blev en trevlig pratstund...jag saknar det faktiskt.
På hemvägen tog jag lite snöiga bilder till alla med hemlängtan i Bangla. Kanske får gubben som hatar snö lite lättare att uthärda dom sista dagarna innan hemresan och julledigheten.


Ha det gott alla där ute!! :)

2 kommentarer:

  1. På dem bara! Om ca en vecka måste den vara klar! Kram!

    SvaraRadera
  2. Nu jäklar har jag gett dom en skopa, så på måndag ska det bli klart!!
    Har lagt till dej på Skype, så får vi höras om tid för invigningen!!
    Kram till allihop! :)

    SvaraRadera