lördag 4 december 2010

Det här är jag, fototriss del 117

Min första bild på våra två flickor när dom var små får representera min familj som alltid haft och alltid kommer att ha en central roll i mitt liv.

Min andra bild är på vårt hus där jag älskar att tillbringa tid med att pyssla både i trädgården och inne.

Den sista bilden är tagen på mej strax innan jag hoppar fallskärm från ett berg i Himalaya. Jag ser skräckslagen ut, hihihi, men den får ändå representera dom sista åren då jag levt i Bangladesh och upptäckt en ny sida hos mej själv.
En äventerlig och väldigt nyfiken del, som överraskade mej ordentligt!
Vill ni veta mer om andra fototrissare kolla här.

9 kommentarer:

  1. Vad modig du är! får en känsla av att du är en modig tjej.

    SvaraRadera
  2. Modig!! Skulle aldrig våga hoppa.
    Fina bilder allihopa.
    Ha en bra dag!

    AX

    SvaraRadera
  3. Så vackert du bor och vilken vacker bild på dina barn:) Förstår du trivs med din tillvaro i detta vackra vinterlandskap så väl som sommarlandskap:) Äventyrsbild som får mig att le lite extra.. hade aldrig vågat själv;)

    SvaraRadera
  4. Åh huvva, skulle aldrig i livet våga hoppa fallskärm från en klippa. Vackra bilder och en härlig triss!

    SvaraRadera
  5. Ungarna ser lika underbara ut nu, nja kanske lite stöddigare kanske!

    Hoppas du har krattat alla löv nu, he, he!

    Maken

    SvaraRadera
  6. Det var verkligen modigt att hoppa! Fin triss!

    SvaraRadera
  7. Fina bilder i din triss! Hoppa fallskärm-det skulle jag aldrig våga! Härligt att upptäcka nya sidor hos sig själv. Det gör jag också ibland. Ha en fin vecka!

    SvaraRadera
  8. Fin variation på berätta om dig själv-temat. Bra bild på barnen.

    SvaraRadera