lördag 12 maj 2012

Nu är det bara gästerna som fattas!

Igår blev en trevlig dag. Jag skulle möta en av tjejerna från swea för att få lite information jag behöver för att kunna sköta om sweas hemsida. I sista styrelseprotokollet benäms jag till och med som webbredaktör. Mmm, det kan ni inte tro va´? Knappt jag tror det själv, men så kan det gå när man har lite svårt att hålla munnen stängd. Spännande ska det bli att ta itu med projektet så småningom!
Men, hur som helst blev det ett trevligt möte hemma hos henne. En nybliven mamma från styrelsen kom också med sin lilla tjej, bara två veckor gammal. Så liten och sååå söt! Vi åt en god lunch innan alla begav sej till sitt. För mej blev det en lugn hemmakväll med lite rosé och en god bok.
Idag har jag förberett för svärmor och svärfars ankomst ikväll. Jag har gjort en paj att värma till kvällen, jag har handlat det sista och naturligvis blev det en tur till Taksim för att handla hem lite blommor. Och nu är det bara gubben och gästerna som saknas. Ska alldeles snart bege mej till flygplatsen med spårvagnen.
Ha en god fortsättning på helgen!! KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar