onsdag 14 mars 2012

Sol i tio minuter!

Igår blev en riktigt trevlig kväll. Som vanligt hann vi nästan inte till restaurangen innan dom stängde för att vi just hade trevligt. Vid kvart i tolv var gubben och jag hemma, både mätta och belåtna.
Idag inledde jag dagen med brödbak och nu har jag faktiskt fått koll på mjöl även på turkiska så det blev riktigt gott.
På eftermiddagen sken solen och temperaturen steg till 12 grader. Jag klädde genast på mej och gav mej ut på promenad. Solen försvann efter tio korta minuter, men det var skönt med en promenad ändå! :)
Nu har vi några trevliga dagar framför oss. Imorgon är det vin- och ostprovning tillsammans med Sweorna på hotell Anemone vid Galatatornet. Denna gången är även gubbarna inbjudna.
På fredagmorgon flyger gubben och jag till Izmir och där blir vi hämtade för att tillbringa helgen på hotell i Cesme, som ska vara väldigt vackert.
Nu hoppas jag bara att vädret blir bara lite, lite bättre.

Ha det gott!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar