torsdag 6 oktober 2011

Yes, ingen spindelharpa idag!!!

Yes, idag har jag inte hunnit spela spindelharpan en enda gång. Först städade jag huset och storhandlade. Sen besökte jag en väldigt vacker park. Dit åkte jag faktiskt taxi, kostade hela 35 svensk kronor.
Efter parken knatade jag vidare och tog en titt på på Ortaköy, som verkar vara ett riktigt trevligt ställe. Hem tog jag bussen. Buss för första gången i Istanbul....jag tror jag börjar känna mej hemma!! :)
Nu ska vi ut och äta mat och sen ska vi ut till flygplatsen för att möta våra nya besökare. Svärmor och svärfar landar 21.40 och stannar till på tisdagmorgon då vi ska resa tillsammans hem. Jag för att ta emot nya fönstren till huset, fira en födelsedag och en tripp till Gävle.
Här kommer lite bilder från Yildizparken, som jag varmt rekommenderar om man har mycket tid att spendera i Istanbul.


Ha det bra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar