lördag 22 oktober 2011

Hallå ni!

Här kommer en snabb rapport bara för att hålla bloggandet igång. Jag har liksom ingen ro att sätta mej ner för att skriva, samtidigt som jag inte vill missa för många dagar i min lilla dagbok.
Det är mycket att göra och många jag vill träffa innan det är dags att åka tillbaks till Istanbul på torsdag. Sen sist har jag hunnit träffa mormor och varit på två middagar. Alltihop mycket trevligt!! :)
Jag har också börjat fått lite ordning i huset igen efter fönsterbytet. Det blir så fint och jag är så sugen på att sätta igång med tapetserandet av vårt nya sovrum. Men det får vänta tills jag dyker upp i Sverige nästa gång för imorgon bär det av till Gävle igen. Hanna ska med, så imorgon blir det tjejkväll med middag ute....nice, som tjejerna säger!!
Ojojoj, jag tror jag skriver lika fort som jag tänker!! Inte alldeles lätt att begripa?!
Som avslutning kommer några bilder på mina fina fönster. Vill också passa på att ge teamet från Mockfjärdsfönster lite beröm. Leverans och montering har fungerat perfekt och bortforsling av skräpet lika så. När jag ringde och talade om att dom glömt sätta vita "ploppar" för skruvhålen på ett fönster var dom här på mindre en halvtimme. Jag är väldigt nöjd helt enkelt.



Ha en bra fortsättning på helgen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar