tisdag 25 oktober 2011

Snart Istanbul igen

Nu är det bara några dagar kvar innan jag åker tillbaka till Istanbul igen. Resväskan står framme och har börjat fyllas med braha saker. Det ska bli skönt att träffa kära maken igen, men annars känns det faktiskt lite motigt att åka tillbaka.
Just nu känns det som allt är halvfärdigt. Huset här är under renovering och lägenheten i Istanbul är också bara halvfärdig vad det gäller möbler och sånt. Det ironíska är att här i Sverige har vi hela huset fullt med grejer och i Istanbul har vi inget. Vi vill inte eller köpa för mycket för vi vet att allt ska med hem till Sverige sen.
Aja, det är bara att förbereda huset här för avresa, satsa om och lägga krutet på lägenheten i Istanbul ett tag. Rycka upp sej helt enkelt.
Det finns så många människor som har betydligt större rätt att gnälla än jag. Jag och mina allra käraste är friska och krya, jag har mat på bordet och flera varma platser att sova på.
Som avslutning kommer en bild från helgen i Gävle på våra älskade tjejer.

Kram!

1 kommentar:

  1. Rätt reflekterat om gnället, tjejerna ser ju ut att må bra och maken längtar efter din ankomst till Istanbul!

    SvaraRadera