måndag 31 oktober 2011

Allt klart!

Ojoj vilket flyt!! IKEA kom redan vid elva tiden så jag hann skruva ihop nästan allt, städa och handla innan gubben kom hem vid halv sex tiden.
Han tyckte jag varit jätte duktig och då blev jag så klart lite stöddig. När jag tog hand om middagsdisken satte han igång att skruva ihop fotpallarna till tv-fåtöljerna. Jag gled snyggt förbi och sa: "Du får säga till om du behöver hjälp med det där". "Äh pyttsan" blev hans svar.
Jaha, nu är det bara gästerna som saknas. Dom landar närsomhelst på Istanbuls andra flygplats, som ligger på Asiensidan. Vi har hjälpt dom kolla att det finns stora taxibilar att få tag på vid flygplatsen annars får dom klara sej själva.Om chaffisen inte vill köra in i vårt område Chiangir har vi bestämt möte vid Taksim.
Det blev så fint här kan ni tro! Hoppas nu bara att sängbotten håller?! ;)


Kram till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar