fredag 1 juli 2011

God lördagsmorgon!

I torsdags gjorde jag mitt sista dagpass för sommaren. Det har varit kul att prova på dagjobb en månad! :) På måndag är det dags för min första natt, och det är nog ändå på natten jag trivs bäst. Men först en ledig helg!
Den började vi i fredagsförmiddag på banken. Det är inte klokt att vi fått det bra så vi kan betala tillbaka lån istället för att låna.
På eftermiddagen fick vi besök av en säljare från Mockfjärdsfönster. Nu har vi två offerter, en därifrån och en från Wisy. Nu ska vi fundera på saken över helgen och bestämma oss till måndag. Det lutar nog åt Mockfjärdsfönster. Dom gjorde ett mer professionellt intryck och dom hade integrerade fönsterbrädor som vi vill ha.
Vet ni vad det blev till kvällen...ääntligen fick jag min fläderdrink och det var sååå gott!!!
Idag är det full fart som gäller. Först ska jag och Hanna åka med mor och far till Blacksta på den årliga loppisen. Sen blir det party i Oxelösund med ett helt gäng härliga tjejer. Vi ska till Sailor, äta gott, dricka gott och sjunga allsång!
Ha en riktigt trevlig helg allihop!!!!

1 kommentar:

  1. Hallåj Tjejen!!!!!
    Så roligt att ni kommer hit till Oxle!!
    Äntligen en vin kväll!!!!
    Och hoppas du sjungit upp ordentligt för herre jösses vad här ska sjungas jag har laddat med allsångs häften ;-)
    Ses om några få timmar

    Kramar Fru W

    SvaraRadera