tisdag 26 juli 2011

Vilken helg!!

Ojojoj, nu ryker jobbet kanske. Tack och lov tror jag inte chefen läser min lilla blogg, och ser att jag suttit på natten och skrivit det här!?
Ville bara säga några ord om min fantastiska helg. För den var riktigt bra om jag för en stund låter bli att tänka på det hemska som hände i Norge.
På fredagen dök Tobbe, Marika, Lukas och Angelica upp för lite umgänge. Med var också deras nytillskott i familjen, en stor, men väldigt snäll best kallad Tyson. Den enda han lyckades skrämma var Elin som gick i kylskåpet när hon kom hem från jobbet för att ta sej en bit gammal fläskfilé som blivit över från vår grillning. Tyson med näsa för god mat jagade upp Elin på en bänk, varpå hon tog det säkra före det osäkra och bollade över den mumsiga biten till Marika. Jag har en rätt kul bild på spektaklet, men tyvärr ligger kameran hemma.
Som sagt...det blev en väldigt trevlig kväll. Så pass att fru Wiklund fick ta sej en liten Ipren till frukosten. ;)
På lördagkvällen packade jag upp några kartonger (bara 27 kvar nu) och på söndagen bar det av till svärmor och svärfar i Lundaskog. När Elin kom från jobbet vid fyra hade alla redan anlänt till oss för gemensam taxifärd ut till landet. Det var mor och far, Hanna och Patrik, Jerry, jag och Elin. God mat och en fantastsikt trevlig kväll igen!
Den här gången var det andra än mej, som hade lite ont i huvudet dagen efter! ;)
Nehe ni, nu är det bäst jag går och arbetar en stund.
På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar