söndag 10 juli 2011

Mot Istanbul!

Imorgon drar lyxhustrun med gubbe mot Istanbul. Det ska bli väldigt spännande att se den plats där vi ska bo i tre år. Eller bo och bo? För min del kommer det nog att bli mycket pendlande fram och tillbaka.
Redan i oktober måste jag åka hem för då kommer våra nya fönster att levereras och installeras. Egentligen pasar det nog rätt så bra, för säkert är det dags att ta ett tag i trädgården då också.
Nu har jag en natt kvar och imorgon vid halv sex-tiden flyger vi ut för att landa i Istanbul vid halv-tio tiden imorgonkväll med den nyinköpta turistguiden i högsta hugg.
På återseende! Tror jag i varje fall. Jag vet att den turkiska regeringen stängt ner åtkomsten till blogspot vid åtminstone ett tillfälle.
Som sagt...håll utkik! Säkert blir det äntligen lite bilder också!
Kram på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar