tisdag 12 juli 2011

Lyxhustru på G!

Efter drygt ett dygn i Istanbul kan jag säga att jag NOG kan tänka mej att tillbringa lite tid här.
Imorse åkte Jerry till kontoret och jag tog sovmorgon. Jag var lite trött eftersom jag inte sov så mycket efter min sista natt. Jag sov till elva, idag alltså!! och sen klev jag upp och duschade. Innan jag gick ut på stan tog jag ett glas vin på rummet och kollade kartan. Nice!
Sen det en trevlig promenad förbi Taksim och ner till Bosporen. Här kommer lite bilder


På eftermiddagen kom Jerry, Ida, och Ilam till hotellet och hämtade mej för att åka runt och kolla lägenheter. Här är några av dom med utsikt över Bosporen.


Kvällen tillbringade vi hemma hos Ida. Fördrink och hämtmat levererad med moppe. Kan säga att det blir mycket yoga om jag ska hålla formen här.
See you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar