lördag 16 juli 2011

Ikeabesök!

Imorse velade vi och kunde inte bestämma vad vi skulle hitta på. Vi valde mellan en båttur till några öar och en tur till IKEA.( Ja, det finns faktiskt ett jättevaruhus här, stor skillnad mot Bangladesh.) Till slut bestämde vi oss för IKEA.
Jerry flyttar ju ner hit den 1:a augusti och jag inte förrän i början på september. Nu kunde vi välja dom viktigaste möblerna till vår lägenhet tillsammans.
Det är inte fel att åka till IKEA för att fylla en 200 kvadratmeter stor lägenhet för andras pengar. Riktigt så bra är det inte, men en del slipper vi betala. ;)
Vi hittade säng, soffa och ett köksbord. Det kommer att bli så fint och jag tror jag kommer att längta tillbaka en hel del för att ta itu med resten av inredningen.
Men nu ska vi inte gå händelserna i förväg. Ikväll är sista kvällen i Istanbul för den här gången. Vi ska mysa riktigt ordentligt med en god middag nåntans.
Imorgon flyger vi hem igen för att på måndag äntligen ta emot containern med alla grejer från Bangladesh.
När jag kommer hem ska jag också lägga ut lite mer bilder. Det är mycket lättare att välja dom bästa om jag överför dom till datorn först.
Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar