måndag 4 juli 2011

Måndag igen!

Helgen har varit fantastisk.
Som sagt redan var, så bar det av till Vadsbro på loppis. Där trodde jag att jag gjort ett riktigt fynd. Riktigt snygga ljusstakar designade av Sigvard Bernadotte och med en kungliga krona i stämpeln. När jag kom hem hann jag snabbt googla på mitt "fynd" och fann ett par liknande på en auktionsida för 29 svenska kronor. Det var det fyndet det! :)
Sen bar det av till Marie i Oxelösund för en fördrink. Så trevligt i det fina vädret. Efter det fick vi skjuts till Sailor för middag och allsång. Jag har inte varit vid havet sen jag kom hem från Bangladesh, så det var verkligen mysigt att sitta ute och insupa skärgårdsmiljön. (Tyvärr glömde jag kameran hemma som alltid nu förtiden). Efter mycket skönsång? ;) drog vi vidare mot Läget där partyt fortsatte några timmar till.
En riktigt trevlig kväll med gamla jobbarkompisar!! :)
Igår blev det inte mycket gjort, som ni kanske förstår, och idag är det måndag igen. Det blir min första fem nätters vecka på länge. Och så kanske vår container äntligen dyker upp på tisdag eller onsdag. Kommer att bli som julafton att packa upp allt. :)
Många smiles i det här inlägget! :)
Hej hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar