onsdag 2 september 2009

Imorgonbitti bär det av mot Sverige igen. Det ska bli kul att höra hur alla har haft det. Visst pratar jag med barna varje dag på msn, men det är inte samma sak.
Sista dagen i Dhaka ska jag ägna åt att packa och planera för både hemresan och Malaysia resan. Vi landar 8 morgonen 17 september och lyfter igen kl. 2.00 på natten samma dygn. Det vore skönt att ha dagen på sej att vila, och ju bättre jag planerar ju fortare kommer det att gå att packa om. Jag längtar dit, på internet ser Lankawi fantastiskt ut.
Ikväll är det fest igen! Klubben har ett stort återkomst- och välkomstparty med DJ och buffé. Jerry och jag ska gå, men det kommer att bli lugnt för vår del. Jag flyger imorgonbitti och Jerry jobbar ju, som vanligt på fredagar. Vi är ett gäng svenskar på tio personer, som har bokat bord tillsammans. En kul avslutning på mina första två månader, som boende i Dhaka, Bangladesh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar