torsdag 14 maj 2009

Torsdag....ledig dag!

På morgonen bar det av till Marie i Oxelösund för en fika, Annika och lille Algot kom också. Jätte trevligt fika med bebis, hundvalp OCH KANIN, alla lika söta. Jag har nästan glömt hur det var med småbarn, kanin och hund har jag inte haft, dock två små råttor. Men som sagt, det var länge sen. Nu är mina barn så stora att dom jobbar och spelar fotboll i korpen. Jag såg Citygross´premiär match ikväll, 1-1. Bra jobbat, Hanna!! "Lilla" tjejen Elin skolar just nu in sej på Väverskan, där hon ska tillbringa sin sommar, hon gillar tanterna skarpt. Tiden GÅR verkligen fort!
På förmiddagen hann Marie och jag planera personalfesten också. Nästa lördag är det dags för Kvarnen att träffas hemma hos mej för ett riktigt party med mat, kaffe, dryck och diverse lekar. Jag säger bara en sak: Må bästa lag vinna!!!

3 kommentarer:

  1. Hallå där BanglaCissi! ;-)
    Kul att Hanna lämnade adressen hit så jag också kan hänga med i livet på andra sidan klotet. Ska följa dig med spänning!!
    Men först & främst så blir det ju personalfest! :-) Ses då!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Ni är så välkomna! Ha det bra så länge! Kram från Cissi

    SvaraRadera
  3. Tack själv för en trevlig fika stund;)
    Jösses vad kul det ska bli nästa lördag,du har väl varnat grannar och när boende....;)
    Vad du fixar och donnar tänk på att vi ångvältar från kvarnen kommer och ska ha femkamp i din trädgård gör inte för fint.......;)Du kommer säkert få göra om en del....;)
    Du får inte glömma ta fram flytvästar åt dem som ej är simkunniga i fall de ramlar i dammen:)
    Kram marie

    SvaraRadera