onsdag 27 maj 2009

Grusleverans!

Idag kom en lastbil med gruset jag beställt. 4,5 ton blev inte så mycket som jag trodde. Sten är ju klart rätt tungt. Det kommer att bli väldigt fint, någon gång i framtiden, när jag fått ut allt på grusgångarna. Som den trädgårds perfektionist jag är ska ju alla kanter göras raka och fina först. Förhoppningsvis kommer inte ogräset att växa lika fort på gångarna i fortsättningen. Barna som ska ta hand om trädgården efter 6 juli är nämligen inte så särskilt trädgårdsintresserade, så ju mindre ogräs desto bättre.
Nu är det dags att jobba onsdag och torsdag natt på Kvarnen. Mina SISTA två nätter!!! Det känns så lyxigt att få bli ledig. Jag ska njuta av varenda minut.

1 kommentar:

  1. Ja du Cissi snart är du lyxhustru på heltid....
    NJUTA!!!!Jag tror att frun kommer få ha lite träningsverk innan det blir njutning av...;))Med tanke på den lilla högen med grus;)
    Ha det bäst flodhäst
    Kramiz marie.w.

    SvaraRadera