lördag 23 maj 2009

lördag efter festen....

....när alla vännerna gått hem. Så blev jag uppe en stund och funderade över vad jag lämnar här hemma och över livet. Mina tankar går just nu till en grannfamilj från "förr i tiden", som jag och min familj uppskattar väldigt mycket. Ni ska veta att vi tänker mycket på er.
Här kommer några gryningsbilder från trädgården tagna kl. 4.00 på morgonen. Ni kan tro att fåglarna kvittrar så dags. Tack för i kväll go´vänner ni kämpade bra, ett särskilt tack till den suveräna lekledaren, festplaneraren och min bästa kompis Marie! Imorgon kommer partykorten efter censureringen. Alltså, det kan bli i övermorgon också, kanske är jag inte så pigg imorgon. Den som lever får se.
Bilderna är lite suddiga, och jag tror inte det är kamerans fel. Go´natt go´vänner, sov sött och dröm vackert

2 kommentarer:

  1. Det är vi som ska tacka för en otroligt trevlig tillställning (även om lillkillen & jag inte stannade så länge.) Hoppas nu vi hinner ses ngt mer innan du blir lyxhustru på heltid. :-) & du, bilderna kan nog behöva censureras en hel del... ;-)
    Kram A&a

    SvaraRadera
  2. Hellu Hjärtat!!
    Tack för en jätte trevlig kväll och natt....;)
    Med många goda skratt...
    Ser framemot att se festbilderna SNARAST.....Censurering behövs det verkligen.....vi var ju så skötsamma;))
    Ha det gott så länge hoppas du inte mår allt för hemskt så här dagen efter.
    Jag mår oförskämt bra;))
    Kram Marie

    SvaraRadera