måndag 18 mars 2013

Jobb bokat!

Nu vet jag hur jag ska bära mej åt för att få lite jobb när jag är hemma! Det är bara att hitta på så mycket annat som möjligt att göra, rikigt fylla schemat. Då plötsligt ringer bemanningen och erbjuder både en och två nätter. :)
Som tur är var vi redan på väg till Ikea i Linköping när de ringde och frågade om jag kunde jobba natten, så shoppingen blev av den här gången. Eftersom Hanna hade ledig dag kunde också hon åka med. Mamma vann stora shoppingpriset och jag kom god tvåa. Hanna hade inte en chans för hon var på Ikea i Kungens Kurva för bara några veckor sen och pappa, han smet till Biltema han. Trevlig dag med god lunch, utan köttbullar!
När vi kom hem försökte jag lägga mej och ladda för natten, men det var stört omöjligt att somna. Istället tog jag itu med att omstrukturera veckan lite och jag lyckades faktiskt klämma in allt trots två inbokade nätter. :)
Och nu, nu sitter jag på jobbet och önskar att jag haft skidor istället för cykel att ta mej hem på imorgonbitti. Vilket väder vi har! Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar