fredag 22 mars 2013

Hej bloggen!

Igår blev en bra dag och framför allt lugn. Fick massor gjort utan att vara ett dugg stressad. Knepet är nog att hålla mej i nuet och bara hålla på med det som jag just har för händerna. Det är när jag börjar tänka framåt som alla göranden och måsten växer mej över huvudet och ibland känns helt omöjliga att klara upp och hinna med.

Igår fick jag också besök av Marie, hon tittade in på en kvällsfika. Mycket trevligt prat och goda skratt, och många våfflor blev det, så pass att jag fortfarande rapar vispad grädde med jordgubbar.

Och idag är det fredag, och käre gubben anländer till stan för en veckas semester. Kylen är fylld och till kvällen blir det räkor med bröd och lite goda ostar. Hanna och Patrik kommer för att göra oss sällskap.

En bra vecka då jag lärt mej mycket! Lev i nuet och ät inte för mycket våfflor!

Ha en riktigt bra helg!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar