tisdag 21 juni 2011

Hej allihop......

....eller ni som fortfarande hänger med här fast lyxhustrun ligger lite lågt med bloggandet just nu.
Kan i varje fall berätta att igår var jag på spa. Först en ljuvlig cykeltur med frisk luft och underbara dofter från ett helt fält med vitklöver. Finns det något som luktar så gott?
Sen blev det några timmars jobb och därefter massage i massagestolen i personalrummet på jobbet vid tio-tiden. Inte bara massage förresten! Jag fick mej också ett riktigt gott skratt alldeles för mej själv (tack och lov) när stolen började skaka mej så tuttar, bilringar och dubbelhakor kom i gungning så jag trodde att dom aldrig skulle sluta fara runt igen.
Efter ytterligare några timmars jobb blev det en cykeltur hem igen. Eftersom jag inte haft tid att äta lunch kände jag mej ovanligt smal och vacker. ;)
Sen blev det bad och god fläskfilé gryta innan kvällen fortsatte med lite hjärngympa, tipspromenad på Anderslunds koloniområde. Jag tänker inte berätta hur många rätt jag fick, men jag kan nog tycka att frågorna var ovanligt besvärliga. Där blev det också efterrätt, ekologiska jordgubbar.
Sen var jag bara tvungen att ha några glas vin innan läggdags. :)
Och idag har jag varit ledig och haft det bra!!
Imorgon blir det förmiddagspass och sen direkt till Arlanda för att hämta gubben. Nu är Bangladesh avslutat också för hans del.
Näe, nu ska jag ringa fru W, som sitter nånstans och ugglar inatt. Nu kan jag nämligen inte svara på kommentarerna igen!?
Ha det bra och håll tummarna för en regnfri midsommar! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar