torsdag 9 juni 2011

Torsdag 9 juni

En innehållsrik dag är snart till ända.
Först fick jag mail från Bangla med glada nyheter. Jerry och jag ska åka till Istanbul vecka 28 för att kolla runt lite. Kanske har vi sån tur att vi kommer att kunna titta på några lägenheter också. Det ska bli kul och fantastiskt spännande att få en första titt på den plats där vi ska bo i tre år. Har svårt att ta det till mej och fortfarande känns det helt overkligt, men som sagt ett besök kanske får mej att förstå.
Sen blev det en tur till stan för att klippa mej innan jobbet. På vägen passerade jag en antikaffär och fick syn på två änglar i skylten som var helt underbara. Jag fick ner priset lite, så jag slog till . Dyrt blev det i varje fall! Mmmm, får nog dra av lite grann till innan jag berättar för gubben. ;)
Nu har jag nyss kommit hem från kvällspasset på Kvarnen. Det är inte lätt att lugna ned sej så pass att man kan somna, men det är ju i allra högsta grad nödvändigt för att orka upp till ett förmiddagspass imorgon.
Ok, jag gör ett försök i varje fall! Så godnatt....
...och på återseende! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar