måndag 31 januari 2011

En jättekoblaja?

Efter morgonpromenaden knatade jag ner till cirkeln för att hämta lite kort jag framkallat. Några ska mormor få i ett brev till Sverige och några har jag framkallat till dom barn jag tar kort på väldigt ofta i närområdet.
I cirkeln dök den här vackra högen upp. Först gissade jag på skallerorm med mask. När jag närmade mej började dt mer likna en jättkoblaja med miljarder flugor....

På eftermiddagen ska det bli en båttur med Julia, och sen ska jag handla hem lite blommor. Imorgonbitti får vi nämlilgen främmande igen! :) Elins kompisar, Elin och Johanna, mellanlandar här innan dom på söndag tar Elin med sej och drar ut i världen!
Elin ska bara hänga med till Bali och Singapore. Det kommer nog att bli en välbehövlig paus för oss allihop. Ibland är vi för många vuxna under ett tak!
Var rädda om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar