måndag 5 juli 2010

Måndag igen!

Oh, det finns för mycket gott att äta här i Sverige. Jag fick en chock när jag ställde mej på vågen i morse....det fick bli en rejäl långpromenad på morgonen och pollypåsen, som ligger öppnad i kylskåpet ska jag ta och tejpa ihop med packtejp minst sju varv. Ostbågarna hann jag som tur var äta upp innan jag ställde mej på vågen. Det var mums! ;)
Just nu pratar jag med Elin på msn. Hon berättar om träningsskolan, som varit öppen några dagar nu. Allt verkar gå bra! Det är tufft gjort när man bara är 19 år!! Jag är såååå stolt över mina duktiga tjejer!! :)
Själv ska jag jobba tre nätter den här veckan. Bemanningen ringde imorse och erbjöd mej en natt till på Rosenkällagården. Sen har jag onsdag och torsdag natt på Kvarnen som har varit inbokade länge.
Man får lite bättre fart när man har lite inbokat tycker jag. Har man inget att passa blir det eller inget gjort, just därför att man har alldeles för gott om tid.
Den här "svenska tigern" kom på besök i går kväll. Alla grannskapets katter älskar vår damm och trädgård, som erbjuder tre rätters: fisk till förrätt, småfågel till varmrätt och kattmynta till efterrätt! Fem stjärnor i katternas guidebok!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar