fredag 16 juli 2010

Fredag....

Idag är dagen då Elin och Jerry kommer hem. Vid tolv-tiden ska jag ge mej av mot Arlanda för att hämta upp dom. Ska bli härligt!
Nu på morgonen kom Hanna o Patrik med bilen, och eftersom jag skjutsade dom till jobbet på Citygross passade jag på att handla. Nu är skåpen fulla med svenska godsaker till bangladeshborna. Har också handlat hem så vi kan grilla om det faller sej så. Vi får väl se, för Elin har nämligen beställt ett besök på det första McDonald vi ser, så vi kanske inte hinner bli hungriga nån mer gång idag. Vet också att huset brukar bli rätt fullt av folk när vi kommer hem och har varit borta länge.
Annars har veckan gått fort. Grannen och jag var i hamnen och åt i onsdags. Sen hamnade vi på Skeppsbron till dom stängde. Jag har aldrig varit med om en sån bångstyrig cykel som min, när vi skulle cykla hem på natten. Ojoj, efter några vurpor blev det ett skrubbsår på knät. Nu ser jag ut på knäna som ungarna gjorde när dom var små. Väldigt "skämmigt"! Tack och lov hade grannen väldigt roligt i varje fall, och jag kan tänka mej att en och annan som får höra historien också kommer att dra på smilbanden.
Själv skäms jag som sagt rätt duktigt. Funderade ett tag på om jag kunde skylla på att jag blivit drogad, men det är nog bara så att jag drack för mycket helt enkelt. Nästa gång får det bli mindre vin och mera vatten.
Nu mot Arlanda och Jerry och Elin och sen tre nätters jobb i helgen......

1 kommentar:

  1. Hihihi....tänk att du alltid blir kvar till de stänger....;-)Jag tror inte det berodde på det du drack det måste varit cykeln det var fel på.....;-))
    Hoppas det går bar att hämta hem resten av familjen;-) Hälsa dem så mycket Hanna hälsade jag på häromdagen uppe på city gross;-)
    Vi kanske höres inatt om jag känner mig ensam ;-9
    Kram kram Fru W

    SvaraRadera