måndag 13 februari 2012

Sånt är livet!

Dagen började med att jag körde gubben till tågstation. Han var så snäll och åkte tåg hela vägen till Göteborg, så halvblinda tanten slapp köra till Katrineholm. :)
Sen skjutsade jag Patrik till jobbet och hämtade samtidigt Hanna. Vi var hos oss en stund och sen blev det lunch på stans kinarestaurang. :)
Ät hur mycket du vill av en jättegod buffé för 95 kronor. Jag blev helt enkelt tvungen att gå hem och njuta av det underbara vintervädret!!
Sen bet jag sönder en tand, men vågade inte ringa tandläkaren idag. Sköt upp det till imorgon och tog ett bastubad istället. När jag skulle duscha fanns det bara kallvatten, kanske har varmvattenberedaren gått åt skogen.
Får se hur det går imorgon med rivning av stor vägg på övervåningen. Och att boka tandläkartid.
Som sagt sånt är livet. Jag har fler tänder och dusch inne, så det ordnar sej nog.
Tänk positivt och ha en bra vecka! :)
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar