onsdag 1 februari 2012

Rastlös!

Sitter här och väntar på att dottern i Sverige ska vakna så jag får höra hur hon mår. Igår kväll när vi pratade sista gången började hon få ont igen, så imorse när jag vaknade var jag bara tvungen att sms:a henne och fråga hur det var. Det var skapligt och hon skulle vila ett tag till.
Inte nog med att hon är sjuk. Hon har även en kycklingmamma i Istanbul, som väcker henne.
Promenaden igår blev lång och trevlig i ömsom tätt snöfall och sol. Jag hittade både adressen för mötet på torsdag och busshållplatsen, men vädret var alldeles för fint för att åka buss så jag gick hem också.
Idag vet jag inte vad jag ska hitta på. Känner mej nog inte beredd att göra nått förrän jag pratat en stund med Elin. Rastlös!
Här kommer några bilder från promenaden igår.
Tur jag inte bor där uppe!

Och här skulle mötet inte vara!

Primulan blommar under snön.

Så den inte ska frysa om vindrutetorkarna och motorn. Eller??!

Ta hand om er!! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar