fredag 3 februari 2012

Helg igen!

Så var det fredag igen, veckorna bara rusar iväg.
Trots snö och rätt så dåligt väder har det varit en bra vecka och igår var jag så äntligen på mitt första styrelsemöte i SWEA. Det var ett trevligt möte med trevliga tjejer och god mat. Vår värdinna bjöd på broccolipaj med oliver i, en spännande och god kombination. Tänk att jag äntligen lärt mej att uppskatta oliver.
Under mötet planerades olika aktiviteter under våren och redan på torsdag ska vi ordna en träff för alla daglediga medlemmar. Ska bli roligt!
Och idag kommer gubben hem från veckans tjänsteresa. Jag har planerat för biffgryta och ris till middag. Jag vet också att gubben har "fin vin" med sej hem, så förmodligen blir det ett glas rött till.
Och kanske, om orken finns där, blir det ett parti backgammon.
Ha en riktigt trevlig helg och kör försikigt alla som måste ut på hala vägar!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar