tisdag 16 juni 2009

Solsken!

Idag är det läge för en heldag i trädgården. Få se bara om jag får igång vår gamla gräsklippare, den nya är nämligen inne på lagning, som tur är hade vi garanti kvar. Man blir ju nästan förbannad när nya grejer inte funkar. Tur jag är en lugn person.
Kanske ska jag också ta en cykeltur och plocka lupiner till midsommarstången på Kvarnen. Tänkte titta förbi på gamla jobbet imorgon, se om dom fått igång pumpen i dammen och hjälpa till att klä midsommarstången. Det ska bli trevligt, hoppas det inte regnar bara!

3 kommentarer:

  1. tur att det inte va Jerry som klippte gräset när klipparen gick sönder då....;-))
    Tror inte de fått igång ngn pump på jobbet ...men du är ju så fixig så det kke du kan lätt som en plätt:-)Och du jobb damen är ju inte så djup ifall du tappar balansen:-))
    Trevlig midsommar på er fam wiklund
    Kram Semester firaren marie w

    SvaraRadera
  2. Det var Jerry och ännu mer tur att jag är en lugn person....det var nära att klipparen åkte i dammen!
    Nu ska jag till jobbet och klä midsommarstången och fixa dammen, i spöregn förstås.
    Glad midsommar till er också! Kram Cissi

    SvaraRadera
  3. Ojdå då måste det nästan vara ett under att den inte fick sig ett dopp då....;-))
    Det skulle den nog ha fått om det va jag...;-))
    Kram fru W

    SvaraRadera