lördag 27 juni 2009

Lördagkväll

Idag har varit en lång dag, jag har varit lite sliten om man säger så.
Svärmor, svärfar och pappa kom vid 5-tiden igår och vi hann precis lagom äta innan matchen började. Det gick ju inte så bra till slut, men dom kämpade bra när dom hämtade upp 0-3. Själv såg jag inte så mycket eftersom svärmor och jag satt ute på altanen i det underbara vädret pratade och tog ett glas vin.








Farmor och tjejerna.......
Senare på kvällen fick vi besök på altanen av en pratglad granne lite smått rund under fötterna. När "den äldre generationen" åkt hem vid halv tolv blev Jerry och jag inbjudna till grannarna på en öl, så vi gick över. Där var det fler som blev lite runda under fötterna, inte minst jag själv. Kul hade vi till klockan tre på natten och sånt straffar sej ju dan efter. Hualigen, huvudvärk och illamående, som tack och lov börjar gå över nu. Nu längtar jag mest till imorgon, vakna pigg och utvilad igen.

1 kommentar:

  1. det kostar du vet att ligga på topp!!!! kram mia!!!!

    SvaraRadera