tisdag 16 juni 2009

Knappt tre veckor kvar...

Jag vill börja inlägget med att gratulera Karin och Micke som fick en liten grabb i söndags. Stort grattis till mamma, pappa och storebror!!
Nu kommer flytten att närma sej fort, allt annat är liksom gjort nu när studenthelgen har passerat. Det mesta är klart med att lägga ut räkningar på e-fakturor, se till att gräsklippare funkar m.m, m.m. Idag har jag t ex varit till posten och skickat ett rekommenderat brev till Bangladesh ambassad. Jag ansöker om visum för sista gången, för sedan kommer jag att få ett permanent uppehållstillstånd. Förhoppningsvis i varje fall (får hoppas dom inte sett hur jag spelar tennis).
Nu är det på allvar, snart är det dags!!! Det är verkligen otroligt spännande.

2 kommentarer:

  1. Ja du fru Wiklund..... tiden går snabbt nu är det snart verklighet att du flyttar....Kommer sakna dig på jobbet:(Men vi får se till att träffas när du kommer hem till gamla svedala:)Hoppas tennis karriären kommer ta riktig fart när du nu har tid att spela på heltid:-)
    ser framemot att du och Jerry (Tjejerna oxå om de har lust)kommer hit mån v 27 Så Välkomna till riviäran fam Wiklund hörs vidare om tid...;-))

    SvaraRadera
  2. Det ska bli riktigt kul att träffas....vi ses nästa måndag!!! Kram från "lyxhustru" Wiklund

    SvaraRadera