fredag 5 juni 2009

Inställt spa!!

Det blev inte mycket till spa igår inte. Badhuset var stängt för renovering, så det som erbjöds var bastu, solarium, dusch och om jag ville simma gick det sååå bra i utebassängen. Brrr! Med 9 grader i luften avstod jag, tacka vet jag Bangla med 35 grader. Eftersom jag lovat dottern att få ha huset för sej själv några timmar (förfest innan studenternas togafest), blev det bio istället. Änglar och demoner var riktigt bra, fast otäck med mycket våldsamma scener.
Ikväll ska vi hämta Jerry på Arlanda. Han kommer hem för 4 veckor i Sverige. Det ska bli härligt! Jag längtar verkligen men han längtar nog ännu mer, bl a efter en välförtjänt semester. Nu ska här göras räkmackor till kvällen. Det och ett glas vitt när vi kommer hem är inte så tokigt. Ha det gott ni med!!

1 kommentar:

  1. Hej hopp!!
    Hoppas gubben kom hem ordentligt...:)
    Gud vad skönt med ledigt tillsammans...
    Hoppas ni haft en bra dag med stependium motagande ,hälsa till Elin åter igen och gratulera så mkt,antar att det inte var några stolta föräldrar på vallarna i dag;)
    Hälsa nu så gott till hela fam och ta hand om varandra
    Kram marie

    SvaraRadera