onsdag 3 juni 2009

Onsdag mitt i veckan...

Måndag, tisdag och idag har varit fulla med arbete. Idag skulle jag egentligen träffat några jobbarkompisar på lunch, men tyvärr blev det inställt. Jag fick däremot besök av Marie. Trevligt att prata en stund. Sen har jag putsat lite fönster, studenten närmar sej med stormsteg, och så har jag öst grus igen och igen och igen. Men nu är det klart. Det känns i kroppen kan jag säga, det värker lite här och där. Men stark har jag blivit, så nu spelar jag snart tennis som ett riktigt proffs. Frågan är bara var bollen egentligen skulle hamna om det inte va´gummisnodd i den, förmodligen inte innanför linjerna i varje fall. Får väl testa banan i Bangla sen, och ha med mej en egen "bollkalle" kanske. Det ska bli väldans intressant!!!

7 kommentarer:

  1. OJOJOJ va fint det blev. Du är duktig du Cissi.
    Kram Laila

    SvaraRadera
  2. Ja jäklar anama, att köra grus är jag bra på, men det där med tennisen börjar oroa mej....
    Kram Cissi :)

    SvaraRadera
  3. Hej hopp!!!
    Vad du är duktig...flitig som en liten myrra;-)
    men du måste väl gör av med energin någonstans....
    Ang din tennis karriär så är den säkert på fram gång:)
    Ha det bäst kram marie

    SvaraRadera
  4. Jo jag tänkte på en sak. När du börjar dra in lite pengar på proffstouren i tennis så är det väl inte mer än rätt att du delar prispengarna med oss som köpte tennisracket åt dig, eller hur? ; ) Kram Laila

    SvaraRadera
  5. Du är en riktig affärskvinna, du Laila.Det är klart vi delar, när framgångarna kommer. Utan er, ingen karriär.......autografer kan ni också få.
    Kram från proffset

    SvaraRadera
  6. Oj, oj, oj, bollkalle ingår!
    Stålarna delas inte med någon!
    Jag ska bli lyxman, när kvinnan blir proffs!

    Jerry

    SvaraRadera
  7. Är det du Jerry som är bollkalle???
    Klart vi som upptäkte kvinnans talang måste få en del av kakan:))
    Soory Jerry det blir inte mycket över till dig då...;))
    Kram Marie

    SvaraRadera