torsdag 30 april 2009

Sista dagen i Dhaka

Tidigt imorgon bitti börjar vår flygresa hem. Vi flyger via Doha med Qatar airways, och landar på Arlanda kl. 19.55 imorgon kväll. Tidsförskjutningen gör att det bara tar " en dag".
Sista dagen har inte varit något vidare för mej. Magen har varit i ett uselt tillstånd, så jag har inte kunnat gå ut. Men det gör inget, från juli, och två år framöver hoppas jag hinna uppleva allt vad Bangladesh och resten av Asien har att erbjuda.
Nu ska jag hem och förbereda några fester, bl a Elins student. Ska bli roligt!! Sen ska det sista inför flytten ordnas, inte så mycket eftersom vi kommer att behålla vårt vackra hus. Bloggen kommer jag inte att uppdatera så intensivt under perioden i Sverige. Ett och annat inlägg kommer det nog att bli. Håll ut, för i juli kommer mer om mitt liv i Bangladesh.

1 kommentar:

  1. Hellu bruden!!
    Du e så välkommen hem..:)
    Vi ska ju ha jobb party oxå det blir inte att leka med du full fart framåt bara,vi får väl köpa en flaska med mamma hatt så att vi får det riktigt skoj....;)
    Ha en riktigt bra hem resa så ses vi hemma i svedala i helgen
    Må bäst flod häst kramar marie

    SvaraRadera