fredag 24 april 2009

Fredag....

.....blev en bra dag, utan elchocker och annat elände. Ska man göra något en fredag i Bangla rekomenderar jag att ta en promenad. Fredag är nämligen ledig dag här nere, så trafiken är mycket lugnare. Inte så mycket är öppet eller, så det går inte att handla. Själv tog jag en tur, runt i Gulshan park. Jag tog mycket kort, tyvärr hinner jag inte lägga ut dom idag, för snart ska vi på party med färg som tema.
Jerry bad killarna på jobbet om hjälp. Någon hade en kompis som är konstnär. Han har målat väldigt fina T-shirtar till oss, mer färg kan det inte bli. Själv ska jag ha kjol till, Jerry tar några byxor, tror jag.

Hej hopp, nu blir det kanske huvudvärk imorgon!??

1 kommentar:

  1. Hör du party pinglan kör du samma tempo som döttrarna verkar göra hemma i svedala....undra om huset står kvar när ni kommer hem;)

    SvaraRadera