söndag 4 november 2012

Den gångna helgen

Helgen började med sushi på fredagkvällen. Jag tänkte att nu när jag övat och provsmakat lite i Hongkong är det bara att fortsätta och äntligen lära sej tycka om sushi. Men, men...ärligt har jag svårt för dom stora, sega bitarna som bara växer i munnen. Tre fick jag i mej innan jag var rädd för att jag skulle, ja ni vet, om jag tog en till. Bara att träna på...en annan gång.

På hemvägen hamnade vi på en rock- och bluesklubb. Trevligt att titta på folk och lyssna på bra musik en stund.

Lördagen blev lugn och skön med turkisk frukost, middag på Kasabim och vattenpipa på balkongen.

Igår var det bokbytarträff med Sweorna. Kaffe, många go'a bullar, mycket bra böcker att byta till sej och trevligt sällskap. :)

Och nu är det måndag igen och en ny vecka väntar. Jag börjar med att vänta på en firma som ska kolla vår ena ac, grannarna påstår att den läcker. Reperatörerna ska var här vid nio, om tio minuter......får väl se när dom dyker upp?! Kram till er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar