torsdag 15 december 2011

Tapetserings paus!

Tapetseringen går framåt och jag är väldigt glad för den nya metoden, som gör att tapetserarbord inte behövs. Det brakade nämligen ihop eller var t o m så dåligt att det inte ens gick att fälla upp. Sk--en ska lämnas tillbaks imorgon när jag ska låna bilen igen.
Idag har jag tagit paus från det mesta. Det blev en tur till stan, först till frissan och därefter shopping och lunch med min gamla jobbarkompis Marie. Så trevligt och tack vare att hon glömt jultidningarna jag beställt kommer det att bli en träff till innan återresan till Istanbul. :)
När jag kom hem somnade jag på soffan och drömde att jag var ute och cyklade med ögonen slutna, jag orkade bara inte öppna dom även fast jag visste att jag var tvungen. När jag äntligen lyckades öppna dom blå och vaknade med ett ryck blev jag så himla glad av att upptäcka att det var i soffan jag befann mej. :)
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar