torsdag 5 juli 2012

Hej igen!

Nu är första natten gjord på sommarens schema och den andra väntar om några timmar. För att ha något att roa mej med medan jag väntar rev jag en garderob i källaren.
Det är så här att renoveringen har stannat av lite, jag har tillfälligt tappat lusten, och orsaken är en jättestor garderob som står mitt på golvet och skräpar i rummet som nästan är klart för tapetsering. I källaren har vi en alldeles utmärkt plats att ställa den på. Enda problemet att på den platsen står nu en rucklig, hiskeligt ful minst trettio år gammal enkelgarderob. Ja, ni kanske förstår hur ful den var!!? Ja, just det!! Var! För nu ligger den i garaget i väntan på färd till soptippen. :)))
Och jag, jag väntar på någon stor och stark karl som har lust att hjälpa mej att bära ner den "nya", fina garderoben från övervåningen. Håller sej döttrarnas pojkvänner borta ett tag, vet jag åtminstone att dom läser min blogg. ;)
Nu lite kaffe innan jobbet. Kram på er!

1 kommentar: