torsdag 15 mars 2012

Snart Cesme.........

Nu har jag forskat om Cesme på nätet. Vi verkar ha en trevlig helg framför oss.
Vi har t o m fått hjälp att boka det bästa rummet på hotellet. Egentligen hade vi valt ett annat rum, men det här skulle tydligen ligga i en äldre byggnad, ha öppen spis och en väldig charm. Låter inte helt fel att öppna en flaska rött och tillbringa några timmar framför en brasa, särskilt om vädret fortsätter vara dåligt.

Packningen är så gott som klar och tur är det för snart väntar vin- och ostprovningen.
Jag tänkte faktiskt packa med laptopen, så jag kan få till några blogginlägg i helgen och är jag riktigt snabb imorgon kanske jag kan komma ihåg namnet på något av dom viner vi ska prova.
Tur vi bara ska prova! ;) För imorgon blir det till att gå upp vid fem för att vid nio lyfta mot Izmir och Cesme. Spännande!!
Kram till alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar