torsdag 23 juni 2011

Hoppsan!

Idag har jag träffat en mördarsnigel som hämnades direkt. Han låg precis vid husväggen. Jag hämtade min snigelklipparsax direkt och tjopp, så var det slut med den. När jag reste mej slog jag skallen i huspanelen så jag såg stjärnor. Hejhopp...upp på cykeln och iväg till jobbet.
På vägen stannade jag för att handla och sen försökte jag stjäla en cykel. Jag hade nästan fått upp låset när jag upptäckte att det var fel cykel!! Jag roade några stycken som såg spektaklet i varje fall.
Nu är jag tryggt hemma efter kvällspasset med hela familjen samlad. Imorgon är det förmiddagspass som gäller och sen blir det fest på Anderslund med allihop.
Nu vill jag avsluta med att önska er en riktigt bra OCH REGNFRI midsommar!!!
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar